Promocja nieruchomości w internecie: jak zwiększyć zainteresowanie kupujących?

Data opublikowania: 25 listopada 2015

Coraz większa dostępność do sieci powoduje zmiany w mentalności społeczno-politycznej i ekonomicznej obywateli naszego kraju. Dobrze rozumiany marketing to przemyślane strategia i taktyka prowadzące do zaspokojenia potrzeb nabywców. Podobnie rzecz ma się w przypadku rynku nieruchomości.

Skuteczność marketingu nieruchomości w internecie sprowadza się do przedstawienia obiektu w sposób atrakcyjny, umożliwiający ogląd produktu wraz z jego najbliższym otoczeniem. Zwykle na podstawie przedstawienia obiektu w sieci, kupujący podejmuje wstępną decyzję o jej nabyciu. Ważnym elementem ogłoszenia, jest zamieszczenie rzutu pomieszczeń wraz z ich metrażem i przeznaczeniem – umożliwia to nabywcy orientację w przestrzeni budynku. Zdjęcia nieruchomości muszą obejmować elewację i wnętrze domu wraz z ciekawymi detalami architektonicznymi.

Home stagingWykreowanie wizerunku nieruchomości – home staging, to przygotowanie domu pod kątem atrakcyjności, skrócenie czasu sprzedaży oraz zwiększenie wartości obiektu. Spojrzenie na dom jak na „produkt do sprzedaży”, ułatwi przygotowanie nieruchomości w sposób pozwalający na patrzenie okiem „osoby obcej”, a pozbycie się z pomieszczeń zbędnych mebli, rzeczy osobistych, fotografii i obrazków, uczyni dom neutralnym i pozwoli klientowi poczuć się jak u siebie. Ogień w kominku, dobre oświetlenie i kolorowe dodatki utworzą klimat wnętrza przytulnego, kuszącego, by w nim zamieszkać.

Przygotowanie oferty nieruchomości na portal ogłoszeniowy ma wielkie znaczenie, gdyż kupujący dokonuje wyboru na podstawie załączonych zdjęć. Dobra technicznie sesja fotograficzna nieruchomości wraz z częścią opisową, pozwala na zapoznanie się z obiektem. Elementami przyciągającymi kupujących są: nietypowe wykończenie wnętrz, wyposażenie wykraczające poza przeciętność i atrakcyjność otoczenia. Sesję fotograficzną winna zatem wykonać osoba doświadczona w przygotowywaniu ofert nieruchomości do sprzedaży.

Podobne artykuły

Dodaj swój komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola wymagana są oznaczone *